14 Şubat 2012 Salı

rüyada ölü bebek yorumu nedir?

isim: mihrican yiğit rüyadaki nesne: ölü bebek kısaca görünen rüya: Merhabalar, bu rüya uzun süredir zihnimi meşgul ediyor. Bizim sadece tatillerde filan gitiiğimiz bir evimiz varmış, büyük bi apartmanda. BEne ve ailem eve giriyoruz. Ben evde tüm yatakların içinde beyaz kundağa sarılı, oldukça tombul, çekik gözlü ve gözlerinin etrafı mosmor ölü bebekler buluyorum. Bebekler sanki yatakta uyuyor gibiler ama ölüler. Tüm yataklara teker teker bakıyorum her yerde aynı kundağa sarılı, oldukça tombul, çekik gözlü ve gözlerinin etrafı mosmor ölü bebekler. Sonra ıssız olan tüm apartmanı kontrol ediyorum her yer bu bebeklerle dolu. "Kim yapmış bu katliamı, polisi arayalım," diyorum ve uyanıyorum. Şimdiden teşekkürler... ölü bebeke yorumu: Bu tür rüyalardan veya rüyada ölü görülmesinden korkulmamalıdır , bunlar yaşanacak mutluluklara ve hayırlara yorulan rüyalardandır. Sizin bu tür rüyalar görmeniz bir çok farklı şekilde yorumlanabilir , öncelikle sizin etrafınızdaki kişilerin düşüncelerine gereğinden fazla önem verdiğinize , her zaman "etraftakiler ne düşünür" şeklinde düşüncelerinizden dolayı hareketleriniz de hep bir endişe ve yapmacıklık olduğuna ve bazı konularda başkalarından yardım almayı da acizlik olarak düşünüp dışarıya kendinizi hep iyi olarak gösterme isteğinizin bulunduğuna yorulabilir. Rüyanızın hayırlara vesile olması dileklerimizle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder